Home / דרכון צרפתי / סוגי ויזה לצרפת

סוגי ויזה לצרפת

אם אתם מתכננים ביקור בצרפת, בין אם לתיירות, עסקים, לימודים או להצטרף לבני משפחה, חשוב להבין את סוגי ויזה לצרפת השונות, כמו מדינות רבות אחרות, יש קטגוריות ויזה ספציפיות בהתאם למטרת הביקור שלך. הנה כמה סוגים נפוצים של ויזה לצרפת

ויזה לצרפת לשהייה קצרה ויזת סוג C ויזה זו מאפשרת לך לשהות בצרפת ובמדינות אחרות באזור שנגן עד 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום. זה מתאים לתיירים, נוסעים עסקיים ויחידים המבקרים משפחה או חברים. אשרה זו יכולה להיות עבור כניסה בודדת או מרובות, בהתאם לצרכי הנסיעה שלך.

ויזה לצרפת לשהייה ארוכה מסוג D: אם אתם מתכננים לשהות בצרפת יותר מ-90 יום, תזדקקו לויזה לשהייה ארוכה. ויזה זו נדרשת למטרות כגון עבודה, לימודים, איחוד משפחתי או שהייה ארוכת טווח בצרפת. אשרת השהות הארוכה עשויה לשמש גם כרישיון שהייה למשך שהותכם.

ויזה לצרפת סטודנט (Visa de Long Séjour Étudiant): סטודנטים המתכננים ללמוד השכלה גבוהה בצרפת צריכים להגיש בקשה לוויזת סטודנט. ויזה זו מאפשרת לך ללמוד בצרפת למשך התוכנית האקדמית שלך. יתכן שסטודנטים יורשו גם לעבוד במשרה חלקית תוך כדי לימודים עם ויזה זו.

ויזה לצרפת אשרת עבודה (Visa de Long Séjour Travail):  אנשים המחפשים עבודה בצרפת חייבים לקבל אשרת עבודה. סוג אשרת העבודה הנדרשת תלוי בגורמים כגון אופי העבודה, משך ההעסקה וכישוריו של הפונה. אשרות עבודה עשויות להיות בחסות מעסיק שבסיסו בצרפת.

ויזה לצרפת איחוד משפחות (Visa de Long Séjour pour Regroupement Family): בני משפחה של תושבי צרפת או אזרחים יכולים להגיש בקשה לאשרת איחוד משפחות כדי להצטרף ליקיריהם בצרפת. אשרה זו מאפשרת לבני משפחה להתגורר בצרפת ועשויה להוביל לאשרת שהייה לשהייה ארוכת טווח.

ויזה לצרפת לעסקים (Visa de Long Séjour Professionnel): אנשים הנוסעים לצרפת למטרות עסקיות, כגון פגישות, כנסים או משא ומתן, עשויים לדרוש אשרת עסקים.

About admin

Check Also

דרכון צרפתי מסמכים

דרכון צרפתי אינו רק מסמך נסיעה; זהו שער לעולם של חקר, הרפתקאות וטבילה תרבותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *